Probleme în adaptarea şcolara

19 locuri disponibile   |  0 absolvenți

  • Descriere
  • Programul include metode și tehnici de suport/intervenție/corecție psihologică a elevilor cu probleme în adaptarea școlară.

    Forme de lucru: mini-lecturi, discuții, jocuri de rol, exerciții de formare a competențelor, terapie, supervizarea cazurilor practice.

  • Abilităti dobândite
  • Finalizând formarea, participanții vor putea:

    • Valorificarea exercițiilor de coeziune a grupului ;
    • sistematiza/clasifica/structura cunoștințele/reprezentările despre modelele/tehnicile de formare/dezvoltare a adaptării eficiente a copilului;
    • diagnostica/evalua independent gradul adaptării școlare la copii, determina factorii decizionali ai inadaptării;
    • stăpâni practica strategiilor și metodelor psihopedagogice/psihoterapeutice de lucru cu diferite tipuri de tulburări ai adaptării la copii;
    • utiliza cunoștințele și abilitățile dobândite în activitățile lor profesionale.
  • Agenda
  • Data desfășurării –11.10.2019 (ora 17.30) – 12.10.2019 (ora 9.30).

  • Adaptarea /inadaptarea școlară, delimitări conceptuale;
  • Factorii favorizanți ai adaptării/inadaptării școlare;
  • Etapele adaptării școlare;
  • Potențialul adaptive al copiilor de vârstă școlară mică/medie/treapta liceală;
  • Diagnosticul nivelului de adaptare școlară;
  • Tehnologii psihopedagogice de facilitare a adaptării elevilor în mediul educațional (intervenție, psihoprofilaxie, consiliere).eg
  • Moderatori
  • Avatar

    Revenco Oxana

    psiholog

    Avatar

    Ciobanu Iana

    psiholog

    Acum înregistrarea este închisă.