Diminuarea comportamentul perturbator la elevi

Diminuarea comportamentul perturbator la elevi

  • Descriere
  • Problema disciplinei la lecţii e una din problemele de bază ale şcolii contemporane. Reuşita elevilor în mare parte depinde şi de disciplina atât a elevului, cât şi a clasei în întregime.

    Elevii pot deveni anxioşi, închişi în sine, neîncrezuţi în puterile sale: ei nu cunosc e bine sau rău să ai interese, scopuri personale în afara şcolii. Alteori elevii scapă totalmente de sub control, devin agresivi, se revoltă.

    Cum reacționezi? Cum să comunici pentru a nu nimeri în mreaja manipulării? Îți venim în ajutor cu un set de tehnici.

  • Abilităti dobândite
    • • identificarea cauzelor tulburărilor comportamentale ale elevilor şi modalităţilor de comportament ale profesorului
    • enumerarea categoriilor tipice ale comportamentului pertubator în funcţie de motivarea elevilor
    • analiza reacţiilor cadrelor didactice la comportamentul perturbator al elevilor
    • determinarea modalităţilor comunicării eficiente cu elevii
  • Agenda
  • 13.00 – 14.15 Comunicrea cu elevii. Reguli pentru crearea unei atmosfere de lucru la lecție
  • 14:15– 14:30 Pauza de cafea
  • 14:30 – 15:45 Identificarea comportamentului perturbator. Reacțiile cadrului didactic la comportamentul perturbator al elevilor
  • 15.45 – 16.00 Concluzii. Înmânarea certificatelor
  • Moderatori
  • Avatar

    Golovei Lilia

    formator, psiholog școlar

    Detalii
    Distribuie: Facebook Print

    Completează formularul

      Sunt de acord să primesc informații prin e-mail și SMS despre training

    Detalii

  • Vârstă: de la 20 ani
  • Auditoriu: psihologi, cadre didactice, studenți la facultatea de psihologie
  • Durată: 3h;    Începutul: 13:00
  • Locație: bd. Dacia 75, cab 18 (etajul 2)

    330 MDL

    Taxa de participare include:

  • Suportul de curs
  • Certificat de participare
  • Cafea/ceai și biscuiți
  •   Înscriere preliminară